Al II pas spre fericire

Despre ce sa mai vb aici pe acest site,in acest mic laborator de cuvinte si ganduri invalmasite ?Sa scriu abureli iar eu sa nu pun in practica e foarte usor ?Sa scriu rautatea mea si pacatele mele voi fi judecat si nimeni nu va mai intra pe aici cu siguranta!.

Voi incerca sa vorbesc despre al doilea pas catre fericire daca tot l-am scris pe primul.Daca in primul pas vorbeam de dragoste si iubire,de promovarea calitatilor umane acum voi incerca sa va motivez spunandu-va ca dupa ce ati descoperit aceste calitati nu trebuie sa stati cu mana in san asteptand "Voia Domnului" ci va trebuie sa luptati,sa ganditi,sa cercetati sa inaintati sa va dezvoltati intelectul pana veti putea deosebi ce este bine si rau.Dumnezeu ne-a dat cele mai luminatate minti tutoror,insa am fost manipulati,frustati,chinuiti de viata incat am uitat ca avem mii si mii de cai pe care daca am urma una singura sigur am avea succes.Nu mersul la biserica,nu vorbitul frumos despre Dumnezeu ci capul nostru pe care daca il punem la lucru in situatii dificile ne aduce bucuria.Ne simtim capabili datorita unei puteri supreme care ne-a creat.Simfoniile vietii vor rasuna in inima noastra daca incepem sa gandim,daca intrebam,alegem,descoperim noi insine.Nu trebuie sa asteptam nici o zi,nici o noapte care ne va schimba,nu trebuie sa alegem ziua potrivita,nu trebuie sa copiem sau sa sa credem ceva ce altcineva crede fara sa cercetam.Trebuie gandit inainte de actiune + o atitudine pozitiva -ura,minciuna=al doilea pas spre fericire:D.Apoi cu putin curaj, cu putina teama ca nu esti singur in lume, cu un pic de adevar pe care daca il lasi inimii sigur vei stii ca asa e despre un parinte creator,cu putina nevoie de Dumnezeu cu siguranta il vei descoperi.Iar pe langa fericirea ta pe care ti-ai facut-o singur datorita responsabilitaii ,alegerilor vitale vei primi un bonus :D iubire vesnica.

IN CONCLUZIE: Avem capatini dotate cu cel mai pretios dar(sa gandim) ;De ce nu gandim in orice situatie a vietii asa cum trebuie ?.

Chiar si teologic inainte sa credem, trebuie sa gandim ce credem.

....daca nu v-a placut puteti sa imi spuneti orice chair si injuraturi,eu am scris fiindca imi palce sa scriu ce simt:D

No comments: