Impotriva Pacatului

Prin camaruta inimii mele cineva sau ceva mi-a adus aminte de un gand ce demult il doream.Un gand frumos si sincer pur,curat si simplu.Un gand al cerului,al bunatatii si al iertarii.Un gand de pace,libertate si binecuvantare.Ce cuvinte frumoase!Oare voi putea sa las uitarii placerea,lumea si pacatul imbracat in haine de nunta.?
Da voi putea
.Inima este doar a mea ,nu am nevoie de frustrare,invidie.Nu vreau ganduri "El/ea pacatuiesc eu de ce sa nu pacatuiesc","el/ea sunt jos,bun sunt vulnerabili,ii pot juca cum vreau"sau "nu ma pedepseste nimeni,gust placerile vietii".
Pun stop,da pot lupa impotriva raului.pacea,linistea cer sacrificii doar odata,NEBUNIILE LUMII CER SACRIFICII MEREU.
Aleg sa ma opun,Aleg pacatul sa-l urasc,numai vreau sa fiu un sclav al .Te aleg pe Tine Doamne,nu stiu cum sa te chem,nu stiu sa te strig,stiu insa ca Tu ma vrei curat.Tu ma vrei sfintit.Ma ierti si ma iubesti.
Lumea se destrama,totul in jur se stinge,devine monoton si chiar neplacut.Toata lumea vrea placeri,pacate trecatoare,dar esenta nu-i aici.E ceva mai mult de atat,ceva cald,nemaivazut si chiar super,de 2 ori minunat.
Si eu Doamne vreau sa am acea clipa in ochi,sa simt in inima frumosul si binecuvantarile Tale,sa vad ce lumea nici nu si-a imaginat,sa fiu purtat in vesnicii pe carari de iubire,Universul sa il cercetez in orice "nesfarsit" al Lui.Sa invat de la vultur puterea si dorinta de a fi tot mai sus.De la natura pretuirea si de la Tine Tata desavarsirea.
Stiu ca trebuie sa ma opun pacatului si sa spun NU cu putere oricarui demon al "Traieste clipa".
Incerc sa te aleg pe Tine.Incerc sa ma desprind de lume.Nu e usor,Cu cat ma lupt mai des cu atat bucuria in Tine va fi si mai mare,cand voi fi curat si cand te voi vedea.
Doamne tu esti raza mea de speranta,Doar in Tine mai cred.Sentimentele mele catre cerul de Sus se indreapta.Merit doar durere,merit pedeapsa si chin,sunt pacatos si plin de lucruri lumesti.Dar de azi aleg sa ma apropii de Tine.Am lasat trecutului o secunda de gandire apoi am sters-o cu speranta Ta.Las usa deschisa.Te astept sa intri in inima mea si sa locuiesti mereu.Am putere,Tu imi dai tarie si ma faci fiul Tau.Imi spui zilnic "esti fiul meu iubit" si ma alinti cu pacea si dorinta de a te descoperi din secunda in secunda.Puterea ta ma inspira sa fiu un adevarat titan al luptei cu pacatul iar dorinta mea de a te vedea si de a te sluji (caci tu aduci "Videcarea Lumii") se tot inalta in fiecare ruga a mea.


2 comments:

Anonymous said...

Intr-o lume plina de atata zbucium si cautare dupa mai multa placere, oare poti sa spui Nu? Iti poti stapani dorintele, emotiile, sentimentele pentru ceva ce este interzis?Alegerea iti apartine..singur esti un nimic..cu Dumnezeu esti invingator!

Anonymous said...

oau...:)))
ce comentariu profund :))