Dumnezeu e taria mea

Dumnezeu e taria mea,Doar El ma implineste si cu ajutorul Lui imi fauresc scopul si viata de aici

Vreau sa te am mereu,lasa-ma sa te leg o dulce sentiment,vreau sa te traiesc,sa te port zi de zi,in fiecara clipa a vietii
Vreau sa nu uit de tine,fa-ma Iisue sa il port in inima,in buze,si in tot ce sunt.
Iti multumesc,acum stiu,am inteles mai presus de bunatate,pace si starea de bine
estI Tu.Doar tu nimeni altul,mi-ai dat un scop,mi-ai dat in inima bucati din dragostea ta,
mi-ai dat in ochi lacrimi de pocainta.Am vazut in dragostea ta dreptatea,vinovatia dar si iertarea
Am auzit glasul tau care ma striga pe nume.Doar tu ma cunosti asa cum sunt.Mai pus la lucru,am spus si altora
despre dragoste,drepatea si iertarea ta.Sunt pacatos,merit doar tristete doar dispret,nu am de ce sa traiesc,
vreau mai bine sa mor,de fiecare data am gresit dar dar tu Iisuse ai fost cu mine,adapost mi-au oferit,hrana mi-ai dat
inimii dar am respins-o.ochii te-au vazut in bunatate,dragoste,pace,iertare dar iarasi am respins.Iisuse te-ai tinut de
mine,nu mi-ai dat drumul,ai stat mereu langa mine,mai ocrotit in fiecare noapte vroiai sa te faci auzit
prin gandurile ce ma framantau si mustrarile ce le avem,preferam sa dorm in loc sa te ascult.Din nou am respins
si iar mi-ai redat bucuria cand am vazut cum dintr-un om dispretuit Tu poti sa il schimbi intr-unul alb si plin de respect
Vreau sa nu fuga sentimentul din nou,vreau sa se rupa inima in mine,sentimentele bune sa ma invadeze.
Starea de umilinta si adorare pentru Tine sa ma cuprinda.
O sentiment nu fugi,lasate prins de mine caci vreau ca Domnul sa ma atinga din nou.Nu pot fara El.E taria mea,
e scopul meu,fericirea mea,pentru El mor,La El vin si in necaz si in bucurie.Orice fac orice zic pe orice drum merg
capatul e tot la cruce.Fara el nu nu am sens,totul e monoton,viata se transforma in frica,in angoasa,si vad numai
urat;Simt ca mor,nu vreau sa plec cu gandul ca nu l-am ales,nu am nimic de pierdut am de castigat mult chiar foarte mult
viata fara Iisus nu e,de la El am toate,aici pe pamant in pat,pe strada,in casa,in parc,cu masina,pe banca,la telefon,toate is
trecatoare,nimic de aici nu imi aduce linistea vesnica,fericirea de o viata intreaga,implinirea sufeltului.Toate is de moment,de o clipa
apoi iar ma simt parasit si plictisit.Dar Doamne sentimentul meu acesta de iertare si mantuire imi da un tzel,o cautare,Imi netezeste caracterul
si imi inmoaie sufletul,ma face mai ascultator si mereu pus pe fuga de pacat si pentru tine.
Sentiment ramai in inima, nu pleca la cele trecatoare fugi de ele vino in suferinta,in necaz impreuna sa ne apropiem de Tatal Nostru si
zi de zi sa il cautam in tot ce auzim,vedem,simtit,vorbim,infaptuim.


No comments: