Cum e sa il ai pe Dumnezeu in viata ta ??



Oare cum e sa il ai pe Dumnezeu in viata ta ?,oare cum e sa te trezesti in fiecare dimineatza cu chef de viata si cu zambetul increderii in Tatal Ceresc?Oare e asa de bine sa ai pace si sa fii bucuros de o noua zi ?Chiar simti cum sufletul e plin si ca viata pe langa grijile si problemele sale e frumoasa?Poti sa te dedici Cerului?Poti avea pace ,simplitate si armonie?Cum pot unii oamenii sa fie asa de liberi in cuvantul Tau Doamne?Zambesc si totul in jurul lor pare o binecuvantare,orice ating il transforma in lumina si bunatate?Cum sa am si eu inima goala de stres si tot felul de pacate incurcate,manjite si "sange peste tot",zbucium,teroare,plictiseala,insomnii preschimbate in puritate ?.La Tine totul e asa de bun si frumos,simplu adevarat si fara nici un pacat.Alb si racoros.Pura relaxare,zambet si fericire.Vreau sa fiu ca altii ,ca oamenii adevarati ai credintei,sa ma trezesc cu speranta ,sa te ascult in cuvantul tau,sa accept binecuvantarea Ta in fiecare moment al vietii,sa pasesc pe orice carare a deciziilor mele cu Tine.Vreau sa am timp pentru Tine,sa ajut pe altii si orice fac sa se vada ca inima mi-e plina de prosperitatea Ta.Stiu ca se poate fi un astfel de om,am vazut la altii,sper sa nu le fie fatarnicia si mandria de vina.Dar cred ca exista si oameni adevarati ,speciali si pusi de o parte de Tine Doamne.
Ajuta-ma sa ma regasesc in iubirea Ta.











No comments: