Ca sa nu fii trist !


Cand sunt vesel am dreptul sa visez,cand visez am dreptul sa fiu eu.Atunci cand visez nu imi pasa de nici o problema.

Cand zambesc ma simt liber.Cand sunt liber am amicii mei cu mine.Impreuna cu ei trecem orice obstacol.

Cand afara e o zi frumoasa asa e si in sufletul meu.Ma simt bine,nu vreau nici mai mult dar nici mai putin.Totul e perfect.Sunt multumitor,zambitor,alergic la polenul florilor,glumet.Radiez in jurul unei zile perfecte.Ce da nastere sentimentelor mele de bucurie si ma face demn sa imi port zambetul si pofta de viata ?


Cand am o minte limpede gandesc bine.Gandes bine iau dedecizii bune si am bucurie in inima.
Azi sunt fericit ,maine nu stiu daca voi putea sa ma mai gandesc la fericire.

Maine nu am un plan precis,nu stiu ce voi face,(Apelez la planul 2 sa fiu fericit ca ieri)Urmatoarea zi ma plictisesc si incep sa ma intristez dar de ce sa nu caut fericirea si azi ?Toata saptamana e un chin,lucruri neintelese si probleme,Nu e mai simplu sa nu le gandesc si sa fiu impreuna cu fericirea ??
Daca ma prinde tristete ea ma chinuie si ma leaga ma face sa o inteleg,daca ma prinde fericirea ea rade de mine cu dreptul ca si eu sa rad de ea.
Viata nu e mai frumoasa daca te crezi matur.Viata nu e mai usoara daca uiti de copilarie,de lucrurile mici,de lucruri imprevizibile ca sa ajungi om mare si sa iei decizii.Viata inca inseamna sa fii copil:D si in special frumusetea ei:D


No comments: