O Dilema

Ce se intampla daca l-ai descoperit pe Isus ca mantuitor personal, iar acea relatie personala de care vorbesc toate religiile o impartasesti cu El, esti sincer,umil,faci fapte bune ,esti pe placul Lui, stii sigur ca esti iertat si mantuit dar nu stii poate din prostie din nestiinta ca ziua de odihna a lui e intr-o anumita zi??Nu mai esti mantuit numai esti pe placul Lui. ?

Nu cumva facem din ziua de odihna un sistem de marketing pentru toti acei care doresc sa vina in rai??Numai de ea vorbim si daca nu o respectam suntem rai si Isus nu ne iarta.Intradevar e o zi de odihna pe care El a stabilito dar noi suntem in stare sa o modificam, sa ne jukm cu ea ??.Eu unul cred ca El se descopera unic pentru toata lumea de aia suntem unici dar acelasi pentru toti.Daca eu am primit asigurarea ca ma iertat si sunt pe placul lui cu siguranta ca in loc sa ma chinui sa aflu ziua de odihna mai bine l-as asculta pe El sa mi-o zica.Fiecare primeste lumina sa,fiecare il primeste pe Isus in felul lui,iar daca acesta a ajuns la o relatie personala eu cred ca e mantuit.

Fiindca nu pentru cer ne luptam nu pentru rai si pentru relaxare in cer ci pentru iertare pentru a nu mai face greseli si pentru a fi pe placul lui.Caci te poti simtimai bn sa stii ca El zambeste cand tu il primesti in inima ta indiferent de ziua de odihna, de religie.Fiecare va trebui sa dea socoteala fiindca e unic.Daca era problema de zi de odihna,Dumnezeu ii primea pe cei care respecta ziua iar restul le dadea cu “piciorul afara”.Dar fiindca unicitatea ne descrie El alege sa n judece sa vada ce am facut cu ceea ce ne-a trimis.”Daca prin cee ce mi-a trimis ma facut sa cred cu totul in El inseamna ca sunt mantuit.Numai e nevoie sa ma uit dupa ziua de odihna ca gasind-o sa o respect si prin fortele proprii sa zic la final am respectat treb sa primesc ceva”

Daca il vrei cu adevarat pe El, ziua pe care o vei respecta vei stii cu siguranta ca e a lui.Iar cu timpul vei descoperi care e.

Eu unul cred ca ziua Lui de odihna e Sambata fiindca prin ce am descoperit eu singur si prin ce am aflat cred ca a fost mesajul trimis de sus.Si mai cred ca decat sa fiu tipul religios mai bine sunt umil si mereu pregatit de o aprofundare mai launtrica asupra Celui de Sus caci daca stiu ca ce fac e pe placul lui,raiul nu ma intereseaza,acesta e cadoul Lui pentru mine.

No comments: