Ori cu Dumnezeu ori cu cel rau(Gandeste diferit)

Acum sincer ,De ce merg la biserica ??.Se vede ceva diferit in mine ??Am eu ceva in plus ca stau pe un scaun in spatele bisericii.Pentru ce ma duc ?Doar pentru iubiri negasite,amici,caterinca?Ma comport distrat cand ies de la biserica vorbesc de masini,fete,actori sex ca si cand as fi fost al un spectacol sau ies cu lacrimi mustrat de Dumnezeu ?
Gasesc eu acolo alinare,pace,raspunsuri la framantari.Caci astea le rezolva si un golan:Un furt reusit si o petrecere de pomina si s-a rezolvat totul.Oare care-i diferenta ?Sau cine face diferenta ??.Merg frumos si afisez o imagine superba dar in realitate ma gandesc la prietenii ce petrec sau oportunitatile ce le gasesc in partea cealalta a lumii care sunt de mii si mii de ori mai bune ??.Caci daca ar fi sa fie asa degeaba as mai merge la biserica tot nu schimb nimic in viata mea.Mai bine aleg ori raul ori binele si sunt sigur ca nu voi mai fi asa frustrat si chinuit.Cand sunt cu Dumnezeu cand sunt cu cel rau,Cand merg la biserica fiindca traditia o cere si trebuie sa ma conformez cand merg ca asa spune pastorul.
Dar inima mea ce spune,gandul meu unde se indreapta ?Degeaba ma chinui sa par altceva cand defapt sunt altul.Decat sa ascund unele ganduri,sentimente si pacate si sa merg la biserica vorbind si ascultand (defapt nu prea)mai mult glumind si razand mai bine nu ma duc ,stau acasa si fac ceea ce simt urmand ca in final sa imi dau seama pe ce drum ma aflu ca revenind inapoi sa fiu convins ca sunt vai de mine si am nevoie de Dumnezeu.
Daca nu pot citit biblia macar o fapta buna,un gand bun,un sfat si tot e ceva care se deosebeste de un om fara Dumnezeu care nu merge la biserica si totusi Dumnezeu il iubeste si pe acela.
Curva se deosebeste de o nevasta cuminte fiindca ea nu mai stie ce e bine ce e rau sau chiar daca stie face fiindca asa simte ea,asa crede si aduce argumente credintei ele.Am eu argumente solinde sa imi sustin credinta sau e doar apa de ploaie vorbe spuse de altii predicatori.

Cred ca diferenta o face felul in care ma raportez si comport in viata,in societate.Modul cum vorbesc cu prietenii mei ori prea sfint dar defapt sunt manipulat de altii judecand pe toti din jurul meu ca nu fac ca mine ori prea porcos fara nici o frica de Dumnezeu.Trebuie sa existe un echilibru nu credeti ?
Orice gand ai avea marturiseste-l ,nu trebuie sa iti fie frica.In felul acesta te eliberezi si da-i voie gandurilor bune si caracterului sa se formeze fara a mai avea vreo constrangere care treptat va creste si va incepe sa te roada chiar in momentul cand tu crezi ca esti credincios.

In fiecare zi incearca sa te schimbi si sa schimbi lumea,gandeste toate gandurile,lasale sa se duca departe spre viitor sa vezi unde duc gandurile,lasa constrangerile si frustarile sa iasa afara eliberandu-ti mintea ca apoi sa fie umpluta de Cuvantul lui Dumnezeu care va fi afisat pe buzele tale nu din carti sau din ce a zis el,ea,la biserica ci pur si simplu fara prea multe cuvinte din ce crezi tu.


No comments: