Care e partea noastra ??

"De mii de ani oamenii nu au fost pedepsiti de Dumnezeu","nimeni nu a primit vreun "ciocan in cap" de la El,asa cum se spune la biserica, ca Dumnezeu te vede si daca nu ii place ceva sigur te judeca.


Dar cred ca va exista o vreme cand Dumnezeu iti va cere toate talentele,lucrurile si timpul ,te va intreba ce ai facut cu ele.Daca nu le-ai folosit in scopuri bune cu siguranta nu va fi bine.
Va veni o zi cand Tatal de Sus iti va cere inapoi ce ti-a dat,iti va arata mana Sa care te-a ocrotit mereu,iti va arata timpul cand a vrut sa vorbeasca cu tine dar l-ai respins.
Azi e adevarat ca preferam mai mult lucrurile trecatoare fiindca in ele sa fim sinceri ne simtim fericiti si bine.Nu prea ne plac orele religioase cu cantari pompoase si ridicari de maini,cuvinte de slava,Dumnezeu si zambete false.Dar,odata si odata se va sfarsi ce e aici,existenta noastra,trairea si toata conceptia naostra de viata si socializare si unii poate vor merge jos sau sus.Dar cu totii vom fi adusi in fata Universului,in fata Marelui Imparat care ne va intreba."Ce am facut cu timpul care ne-a fost acordat"l-am folosit pentru noi,l-am consumat in bautura,petreceri si replici violente sau discursuri despre sex??Sa ne gadim ca unii oamenii mai rezista inca un an si inca unul fara sa moara desi e batran poate din aceasta cauza:Dumnezeu mai ingaduie putin cate putin pentru a-si da seama ca trebuie macar cateva clipe sa le foloseasca cu un scop pentru creatorul Universului.
Noi apartinem lui Dumnezeu,nu suntem nici a lui mama,tata,nu suntem ai vecinilor sau prietenilor,nu suntem bogati,saraci sau mandri,frumosi ci acestea noi singuri le-am format.Si tot din cauza noastra suntem asa.Din vina noastra suferim si poate de aceea Dumnezeu nu mai vorbeste cu noi si se face nevazut.De ce sa vorbeasca cu unii ca noi care nu facem altceva decat sa stricam ce e valoros si faurim tocmai raul,fara a ne pasa de cineva.
De ce sa fac toate lucrurile trecatoare si de ce sa ma distrez in viata consumand-o pe clipe lumesti.De ce sa nu lupt macar pentru ceva mai bun.Daca exista rai,daca chiar ajungem in iad??
Iadul nu cred ca e ceva unde cei rai traiesc in rautate si continua sa faca ce faceau si aici,cred ca e cava mai rau.E acea stare de neliniste ,de chinuiala sufleteasca.
Sa folosim timpul acesta cu intelepciune.Exista momente de bucurie cand trebuie ca viata sa fie traita frumos si momente cand trebuie sa fim sinceri cu noi si sa ne gandim concret:"Ce facem cu viat asta"??.Oare unde ma indrept??
O judecata tot va fi si sunt convins de asta.Orice lucru are un inceput si un sfarsit.Atata timp cat nu suntem singuri in acest mare Univers sigur este cava sau cineva care raspunde pentru noi in fata altcuiva.
Eu nu voi vrea sa fiu intrebat ce ai facut cu viata ta ??Iar eu sa raspus am consumata pe 14 ani de copilarie prosteasca,inca 10 pe bautura si femei ,altii 20 pe munca grea si avere iar restul pe medicamente si dureri de spate si boli murind in spital singur cu gandul ca"AM TRAIT O VIATA DE OM DAR TOT NU STIU DE CE AM CONSUMAT-O.NU II VAD ROSTUL"
Vreau sa raspund fericit.

Am trait viata ajutand persoanele.Am facut oamenii sa zambeasca,sa se simta utili.M-am pus in slujba altora.Am avut credinta in Dumnezeu.Am fost la biserica ,am citit am studiat in lumina mea.Nu am fumat ,nu am baut.Nu mi-am consumat viata prin cluburi si distractii ieftine.Am vizitat oamenii singuri.Am stat cu bolnavii.Am iesit cu un prieten sa admiram natura si sa ne intrebam de ce existam.Am vorbit mereu cu bucurie.Nu am avut ura ci blandete si pasiune desi am fost considerat de altii "0 femeie" si "vai de capul meu".Am fost fericit in viata mea si am crezut mereu ca tot ce conteaza e sfarsitul care valoreaza mai mult.Decat 100 de ani irositi de pomana,mai bine un sfarsit cu cei mai buni amici ai mei pe patul de moarte, cu credinta ca nu am sperat de pomana
in Dumnezeu.Cu gandul ca pentru cel mort apropierea de Dumnezeu e mult mai apropiata.Pana la revenirea Sa e distanta de un somn scurt.Asa as vrea sa raspund.Si inca voi continua sa cred cu tarie asta.Voi nu ??


"Cauta fericirea in pasiunea pentru ceilalti,in disponibilitatea de a te oferi pentru cei in nevoi.Zambetul si blandetea sunt primii pasi in descoperirea scopului de aici"
+ credinta




Daca nu va convine ceva comentati, sunt curios;isi doreste cineva sa mearga in iad si sa nu traiasca viata asa cum as vrea si sper sa o fac asa ??E gresit sa gandesc asa ??

1 comment:

Anonymous said...

Ai mare dreptate ince scrii.Chiar asa e