Cine sunt eu ???

Doame imi dai putere zilnic sa rezist,imi intaresti inima si ma faci sa plang in fata Ta.Fara tine nu am nimic decat doar neimplinire,tristete si amaraciune in suflet.Cu Tine pot sa razbat orice,pot ajunge unde vreau eu si pot fi fericit si plin de pace si implinire.

Imi redai scopul vietii.Imi spui zilnic ca am pret in ochii tai.Iar pentru Tine eu sunt special si unic.In fata ochilor tai sunt privit ca cel mai iubit copil al Tau.Imi raspunzi prin roua zilei si ma mangai cu zilele ploioase cand plangi pentru mine iar stelele si linistea noptii sunt binecuvantare pentru mine.Cunvantul tau desi nu e prea deschis imi reda puterea de a merge mai departe prin tumultul vietii si greutatile ei pe care tot cu mana mea mi le fac.

Speranta de a te vedea, imi umple sufletul de pace iar inima tresalta de bucurie la zilele cand simt ca esti cu mine.Pentru unii sunt doar niste cuvinte,pentru altii sunt doar cateva fraze visatoare,sau pentru cei carcotasi propozitii fara inteles scrise de cineva incurcat in ganduri.Dar Doamne eu stiu ca aceste cuvinte tu mi le pui in suflet,si nu pot sa le tin in mine.Vreau sa impartasesc si altora bucuria de a crede in Cineva in Tine Doamne.

Doamne lumea ma vedea mic si neinsemnat,visator si credul,fara minte sau copil,visator si idiot dar Tu doar Tu te-ai jertfit pentru mine pentru ca in ochii tai am pret,iar moartea Ta pentru mine m-a facut atent la fiecare aspect al vietii.Credinta mea in Tine m-a facut istet,bland,bucuros si umil.


In aceste clipe grele ale vietii am speranta si tarie in inima ca intr-o zi toate se vor finaliza.Iar toata intelepciunea pamantului nu se va compara cu sclipirea ta.Stiu ca intr-o zi cerul va fi luminat de prezenta Ta si cred cu tarie acest lucru.In acea zi macar voi fi multumit caci speranta ce am avaut-o nu a fost in zadar.Atunci daca am fost pe placut Tau Tu ma vei lua cu Tine in lumea Ta plina de frumuseti.Simt cum harul Tau ma curata de pacate,iar lupta ce o duc aici parca e mai usoara.Voi lupta neincetat pentru ca Tu Doamne sa ma vezi curat si alb pentru ca acel glas al tau sa il aud mereu si sa fac asa cum vrei Tu.



Doamne sunt copilul Tau,Bucuria inimii Tale si scopul meu de aici.Totul se cuprinde in dragoste.Iubirea e totul.E ceea ce tine acest pamant.Dragostea uneste 2 persoane.Ea are putere de a ierta si de a schimba omul.
Dragoste e scopul pamantului iar implinirea ei este inceput credintei in Dumnezeu

1 comment:

Anonymous said...

foarte frumos articolul...mi-a placut foarte mult...oricat ar vrea cel rau sa ne doboare si sa ne faca sa credem ca suntem fara pret noi suntem lumina ochilor lui Dumnezeu si doar prin el suntem fapturi atat de minunate. Dumnezeu sa te binecuvanteze.