"Fii nascuti din Dumnezeu"

Uneori simt ca lumea asta nu e totul,am impresia ca am "cazut" din greseala aici.Parca undeva,acolo am fost eu, unde totul este pur,dar tot din vina mea sunt aici unde nu mai suport.De ce Doamne totul e asa greu sau de ce nu te pot avea langa mine ?
Eu sunt fiu de rege,sunt nobil,
Nu stiu ce sa fac,vreau sa fiu la "casa mea",sa plec de aici unde totu-i in van,trecator si fara esenta.Drumul inapoi nu-l mai gasesc,da-mi indicii Doamne,vreau sa le primesc dar ceva ma tine de frumusetile vesnice.

Desi durere e aici in greutatea vietii, totusi ceva e misterios.Bucuria,dragostea,natura, un mic paradis cu oameni care mai sunt buni.Viata nu e trecatoare ci timpul care se scurge.Viata e o minune care incepe odata cu moartea impacat cu Dumnezeu,iar efectul lasat e acela ca ai facut din trairea asta paradisul tau,bucuria ta.Grijile,si gandurile rele is doar pasi spre atingerea fericirii.Lumea mea e sus.Acolo apartin eu,aici is calator hoinar dar totusi vreau sa imbratisez lumea de aici cu aceiasi pasiune ca, a celei lumi desavarsite.

Daca sunt cu adevarat cu Tine Doamne sigur grija Ta pentru printul tau care sunt eu e mare.Tot ce trebuie sa fac e sa ma apropii mai mult de tine,iar viata sa o primec fara prea multe intrebari ca un dar primit doar, bucurandu-ma de el cu responsabilitate,folos si utilitate.
Nu am primit suflarea vieti doar sa ma folosesk de ea sau sa ma ingrijorez ci sa traiesc viata ca acolo,in lumea de sus desavarsita sfanta unde eu sunt fiu de rege.

Totusi nu imi pare rau ca am "cazut" aici in lumea asta,imi va parea rau daca uit de nobletea mea divina in favoarea pacatelor de aic
i.
Sunt pe lumea asta cu un scop ca si tine care citesti,nu dispera ai credinta putina,tot ce-i rau va trece,iar ceea ce la multi acum li se pare ca e ciudat sa crezi in Dumnezeu atunci le va parea rau dar va fi prea tarziu.
Poate suntem aici ca sa ne pregatim pentru a sti un pic iar akolo tot,pt desavarsire.


1 comment:

Anonymous said...

eu sunt de parere ca sintem aici si avem noroc ca suntem aici.
Isus ne-a rascumparata,pentru ca am fost suflete pierdute,iar acum noi trebuie sa demonstram,trecand prin lume si ispite,ca meritam sa ne intoarcem acasa.
frumos articol

dht_reaction