Despre maturitate

Vine o vreme cand ramanem cu amintirile.Cu clipele in care am ales gresit.Atunci ne maturizam si vedem viata ca pe un dar,devenim cu capul pe umeri,fara sa mai fim cu mofturi si cu dorinta unei viate perfecte ca in filme.Preferam simplitatea si bucuria modesta de copil.Iubim frumosul si inocentul pe care la inceput il asociam lucrurilor fara de valoare

Ne dam seama ca ce am pierdut sau alegeril
e le-am facut din egoism,am vazut doar defectul celuilalt iar noi am iesit cu basmaua curata de fiecare data.

Tot peste o vreme ne intoarcem la prietenii de mult apusi si ne intrebam cum de i-am pierdut.Ne amintim de copilariile prostesti si de felul cum am devenit maturi prin tot felul de greseli sau defecte.Lucru interpretat in rau sau in bine in functie de persoana.Atunci ne dam seama de cine a fost prieten cu adevarat sau nu caci intelegerea e mai presus de orice.
Caci din ce am mai invatzat prin asta lumea necunoscuta este urmatorul aspect:Poti sta cu unii prieteni tot restul vietii,avand tot felul de pareri gresite despre tine sau vorbindu-ti pe la spate dar fiind cuminti prin jurul tau.Iar cand in sfarsit au gresit ii ierti pe motivul :"A gresi e omeneste" si pentru simplu fapt ca te intelege,sunteti prieteni de multi ani si nu vreti sa stricati relatiile sau se comporta "tipic barbatesc/femeiesc" sau mai exista ceilalti amici care iti gresesc la inceput, doar fiindca se comporta prea frumos si incerca sa faca totul perfect din nestiinta,nerabdare,spune toate lucrurile rele despre tine poate din naivitate,ajungi sa il urasti dar care pe parcurs devine prietenul de care ai cea mai mare nevoie.Si uite asa actiiuni sale ti se par stresante(parerea mea)Sper sa nu fie asa,sau sa intelege-ti ce am vrut sa scriu ;)
Atunci e marea dilema sa il ierti sau nu ?Oricum toti suntem la fel in ochii Cerului iaR Tatal meu al tau al tutoror sigur e singurul care ne poate ajuta.
Pana data viitoare.Succes la relatii si sa traim viata frumos cu sinceritate ca sa devenim mai maturi sau unii nu:D

No comments: