Pe campia cea intinsa

Pe campia cea intinsa si pe pajistea-nflorita
Stau in pace relaxat.ma gandesc la tot cei minunat
Plin de liniste si duiosie sufletul mi-e vindekt.
In iarba deasa inparfumata,eu spre cer privesc
Norii albi bogati cu stropi ma limpezesc
Si mi-aduk seninul vietii ce-l visez.
Totul e asa bine cand am inima la Tine
Ganduri de iubire innoite,in padurea de lumina regasite
Langa floarea cea gingasa insutite
Astazi te-am aflat si te-am gasit
Maine imi doresc sufletul sa nu-l fi mintit
Te-am gasit totul este ca la inceput
Iar acum mai vreau din ce in ce mai mult
Cand am suferit langa mine ai venit
Sufletul mi l-ai ocrotit si de ganduri rele l-ai pazit
Tu esti singurul ce tristetea o distrugi
Amintirea greA ce ma apasa cu iubire o alungi
Pentru multi e doar soarta ce pan,la urma optimismul il aduce
Pentru mine tu Isuse ai murit pe cruce.

No comments: