Secret.Cum sa scapi de frustrari ?

Sunt singur dar Dumnezeu e cu mine. Ma simt trist dar iubirea Lui ma tine. Lumea nu o inteleg dar Tatal meu ma intelege, stiu ca ma ajuta in necaz si-mi doreste tot binele. Singurul ce ma iubeste; Un adevarat prieten. Pribeag si calator sunt dar langa El sufletul e plin. Nu am averile lumii dar am pace in inima. Nu sunt un om de renume dar acolo voi fi print. Nu sunt asemenea actorului sau top modelului x dar sunt unic in felul meu. Am zile proaste si melancolice dar macar o zi il regasesc si inima se mai inmoaie la auzul Sau. Sunt pacatos si imperfect dar ii multumesc, caci am nevoie mare de iertarea Sa. Nu imi da tot ce imi doresc dar imi da tot ce am nevoie pentru a fi fericit. Nu ma cunosc suficient de bine ca sa fac fata unor situatii nepravazute dar El ma ocroteste chiar daca il uit. Nu sunt cel mai bun dar datorita iertarii Lui pot fi implinit. Nu vreau in lumea asta sa fiu mare insa vreau sa fiu gasit curat pentru acolo. Nu stiu maine ce va fi dar stiu ca de mine Se va ingriji. Nu sunt un om de baza in societate insa stiu ca am o viata simpla cu ganduri ceresti. Nu sunt matur dar am un suflet de copil care viseaza si se minuneaza de lucrarile Sale. Nu imi traiesc viata precum o promoveaza societatea dar traiesc privind cerul si descoperindu-l in fiecare secunda petrecuta in natura...........Urmeaza sa le completezi tu care citesti. ...........................

Sunt o groaza de lucruri frumoase si minunate,nu ai de ce sa te temi. El e langa tine chiar acum. Hai bucura-te ca esti unic si ce ai tu e nu are nimeni. Ceva iti va fi pregatit pe masura asteparilor tale si visurilor.
Doar urmeaza-ti calea fara frica............



No comments: