Monologul sufletului a doua parte

Azi am afla un lucru uimitor.Nu mi-am dat deloc seama ca nu faceam bine cu acele ganduri negative;Mai presus de lucrurile triste de aici,mai presus de problemele vietii si intristarile sufletului se afla ceva ce multi nu pot intelege.Este dragostea pe care doar Iisus o poate da.Primirea dragostei sale poate insemna inceputul unei noi vieti.

Eram trist si plin de mahnire,ura.Nu vedeam decat in negru,iar ceata cadea doar in inima mea
.Nu observam drumul bun,nu puteam decat sa spun doar lucruri rele,doar regrete imi imaginam,nu vedeam lumina,Eram fara speranta,chinuit de un demon al amaraciunii.Eram luat de buna voie prins in plasa diavolului si chinuit.Gaseam mai multa alinare in acea stare de neliniste cumplita.Pe orice atingeam credeam ca se naruie.Orice era frumos il transformam in pleava.Orice gand bun imi trecea prin minte il strecuram prin tristete si amaraciune crezand ca daca rationez asa voi primi de la Dumnezeu vreun premiu.Credeam ca daca ma plang de unele visuri de ale mele naruite,de faptul ca nu am avut succes in viata si ca spun despre viata mea ca e distrusa,prin martiraj si prin chinuirea sufletului odata si odata Dumnezeu imi va da ce ar fi trebuit sa merit.Dar Dumnezeu nu mi-a dat nimic,absolut nimic,nu a raspuns,a stat linistit desi eu ma luptam cu oricine,spuneam despre El,I-l aparam dar nu faceam bine.Dumnezeu nu vrea sa ma lupt,nu vrea sa ma chinui singur pentru castigarea unui merit,nu vrea ca gandurile mele sa fie doar "de ce eu","dar nu trebuia asa","Vroiam asa",nu vrea sa fiu jucat de cel rau si prins in cursa lui de a nu vedea un rost al vietii,nu vrea ca eu sa ma simt fara nici o valoare si plin de stricaciune si amaraciune.Stiti ce vrea el:Sa il iubesc din toata inima asa cum m-a iubit si El,Nu ma izgonit si nici nu o va face de fiecare data cand ma intorc la cruce,Dragostea Sa nu poate fi descrisa fiindca transformarea in bine nu vine dintr-o lupta proprie ci din Iubirea Sa care nu are limite.De ce sa ne luptam in principii si sa facem "cum credem noi" cand Iisus fiul Cel Iubit si-a dat viata,nu din nevoie,nu din onoare sau ca sa salveze situatia,ci din iubire.Intodeauna Iisus te va primi si va fi oricand disponibil ca sa te asculte ca sa iti versi amaraciunile tale,iar daca primesti dragostea Sa cu inima deschisa,cu siguranta pacea Sa te va ajuta sa treci prin orice;Prin orice lucru rau si fara speranta dragostea il schimba intr-o clipa glorioasa de speranta si pace,clipa care daca e din toata inima va dainui tata viata.Dragostea nu face din om decat sa fie plin de zambete si fericire,Dragostea lui Iisus pentru noi e plina de daruri si roade bune.Daca o primesti nunumai ca te vei schimba si vei simti pace dar te vei simti valoros,plin de calitati si onorat ca ai primit o particica din Marea sa Iubire,SI CA ESTI FIUL UNIVERSULUI,FIUL CELUI CARE TE-A IUBIT ASA DE MULT FIINDCA ESTI CEL MAI SPECIAL IN OCHII LUI INCAT SI-A DAT FIUL SAU PENTRU TINE,MINE,EU,EI,VOI:PENTRU NOI TOTI.

No comments: