Caci tu ma inveselesti cu lucrarile Tale ,Doamne,

si eu cant de veselie cand vad lucrarea mainilor Tale”(Psalmi 92,4)

“Bunatatea Ta,Doamne ,ajunge pana la nori.

Dreptatea Ta este ca muntii lui Dumnezeu

si judecatile Tale sunt ca Adancul cel mare…

Cat de scumpa este bunatatea Ta,Dumnezeule!

La umbra aripilor Tale gasesc fiii oamenilor adapost.

Se satura de belsugul Casei Tale si-i adapi din suvoiul desfatarilor Tale.

Caci la Tine este izvorul vietii,

prin lumina Ta vedem lumina.”(Ps.36,5-9)

“Ferice de cei fara prihana in calea lor,


care umbla intodeauna dupa Legea Domnului!

Ferice de cei ce pazesc poruncile Lui,

care-L cauta din toata inima lor.

Cum isi va tine tanarul curata cararea?

Indreptandu-se dupa Cuvantul Tau.


Aleg calea adevarului,

pun legile Tale sub ochii mei.

Strang Cuvantul Tau in inima mea,

ca sa nu pacatuiesc impotriva Ta!

Voi umbla in loc larg,caci caut poruncile Tale.


Deschide-mi ochii ca sa vad lucrurile minunate ale Legii Tale!

Invataturile Tale sunt desfatarea mea si sfatuitorii mei.

Mai mult pretuieste pentru mine legea gurii Tale,

decat o mie de lucruri de aur si de argint.

Cat de mult iubesc Legea Ta!

Toata ziua ma gandesc la ea.

Invataturile Tale sunt minunate sunt minunate,

de aceea le pazeste sufletul meu.

Oranduirile Tale prilejul cantarilor mele in casa pribegiei mele.

Cuvantul Tau este cu totul incercat si robul Tau il iubeste

Temelia Cuvantului Tau este adevarul si toate legile Tale cele drepte sunt vesnice.

Sa-mi traiasca sufletul si sa Te laude,si judecatile Tale sa ma sprijine!!

Multa pace au cei ce iubesc Legea Ta

Si nu li se intampla nicio nenorocire.

Eu nadajduiesc in mantuirea Ta,Doamne,si implinesc poruncile Tale

Si le iubesc mult de tot!

Descoperirea cuvintelor Tale da lumina,da pricepere celor fara rautate.

Poruncile Tale ma fac mai intelept decat toti invatatorii mei,

caci ma gandesc la invataturile Tale.

Prin poruncile Tale ma fac mai priceput,de aceea urascc orice cale a minciunii

Invataturile Tale sunt mostenirea mea de veci,caci ele sunt bucuria inimii mele.”

(Ps.11,1.2.9.30.11.45.18.24.72.97.12.9.54.140.160.175.165-167.130.98-100.104.111)

No comments: