Cat de mult ne mai gandim la Dumnezeu ?


Ne-am modernizat,Suntem oameni civilizati.De ce sa ma rog la Dumnezeu sa primesc ceva sau sa merg umil prin credinta cand tot ce trebuie sa fac ca sa primesc e un mic compromis?Mai are vreun rost sa vorbim frumos despre Cer,Cruce,Isus?Mai sunt valabile aceste cuvinte in acest context al crizelor politice,sociale,familiare?.
Natiunea e invadata de mii si mii de probleme,e scaldata in sute de griji si "colac peste pupaza"mai vrem si sa traim clipa.Ne luptam care mai de care sa avem bani,sa intretinem familia,muncim peste program si chiar ajungem egoisti salvati de motivul "Eu nu trebuie sa am ce pune pe masa"?.
Dumnezeu nu mai are rost in aceasta lume,Noi am evoluat si am ajuns prea destepti ca sa credem conceptii de oameni bolnavi cum ca e cineva sus care ne vegheaza.Dar in ciuda evolutiei noastre care mai mult duce spre neant problemele tot sunt.Situatiile economice se agraveaza din ce in ce mai mult iar lumea disperata incearca sa faca fata situatiei prin munca cat mai multa,prin economisire,prin ganduri de genul:'Mai important e sa fac bani ca sa imi intretin familia decat sa ma rog"."De ce am credinta cand totul in jur se destrama,mai bine fac ce imi place".
Personal de cand au aparut problemele acestea mai grave in Romania nu am auzit pe nimeni zicand ceva Domnului,nici un cuvant,Am uitat complet de El.Nu mai exista nici un argument pro sau contra despre existenta Lui.Suntem prea disperati sa rezolvam situatia prin metode omenesti cand ajutorul e undeva la granita dintre credinta si supunere.
Macar in fiecare zi daca ne-am gandi o clipa,o secunda,o traire,ne-am lua o mica parte din viata nostra asa de buna si am incerca sa descoperim ce e in spatele acestui mister-Dumneze-,am uita si de crize,si de saracie.Daca am incerca pentru cateva clipe sa zambim si sa lasam trecutul,am mai spune si o mica rugaciune din inima am vedea cu siguranta raspusul.De ce nu se unesc acum toate bisericile pentru o rugaciune nationala,pentru un post de cateva zile in intreaga tara pentru indurare din partea Cerului?De ce la orice biserica nu se spune "Sa ne rugam si pentru acesta tara ca Domnul sa o aiba in paza?.Cu cat te gandesti mai mult la Cer,cu cat ai in gand dorinta Lui de a te ajuta si cu cat inima iti e deschisa spre descoperirea Lui ajutorul vine fara sa te gandesti ca a fost ajutor.

O mica rugaciune pe zi dar nu ca la lotto(ma rog in fiecare zi si voi primi ceva)ci o rugaciune pentru linistea sufleteasca,pentru descoperire.
Un gand catre Dumnezeu,O inima deschisa catre Cer,un zambet pentru Domnul,O nevoie implinita celui din jurul tau,O viata in slujba celorlati schimba saracia in pace,bucurie si bogatie.

No comments: