Varstele Iubirii

Varstele iubirii

O bunica si o nepotica, a carei fata era plina de pistrui, s-a dus sa-si petreaca ziua la gradina zoologica. Acolo, copiii asteptau la rand ca sa fie pictati pe fata de un artist angajat special pentru acest lucru, care ii decora cu urme de tigru.

-Tu ai atat de multi pistrui, ca nici nu are unde sa te picteze! i-a strigat un baietel din rand.
Rusinata, fetita si-a plecat privirea. Bunica s-a aplecat in genunchi langa ea:
-Mie imi plac foarte mult pistruii tai, i-a spus ea. Cand eram mica, intotdeauna mi-am dorit sa am pistrui, a continuat bunica, trecandu-si usor degetul peste obrazul fetitei. Pistruii sunt frumosi!
Fetita si-a ridicat privirea.
-Chiar sunt?
-Desigur, i-a spus bunica. Ia spune-mi un singur lucru care este mai dragutz decat pistruii!
Dupa un moment de gandire, fetita a privit atent la fata bunicii si a raspuns soptit:
-Ridurile

No comments: