Declaratie de dragoste

Ce-am facut??Sunt inchis pe veci.Nu ma mai poate elibera nimeni,ratiunea nu mai reactioneaza iar inima mea este prinsa intr-un Univers de unde nimeni nu ii va mai da drumul.Am indraznit sa las sufletul meu sa calatoreasca,si din greseala s-a oprit la o usa.Fara sa imi dau seama Tu ai iesit afara iar atunci cand te-am zarit ochii mei cu ochii tai s-au intalnit.Ai tai erau caprui ai mei verzui.O clipa a fost de ajuns si totul in jurul meu nu mai parea real ,cerul parca se apropia de mine,florile de alaturi nu se mai coparau cu zambetul tau,privirea ta aducea soarele pe cer iar pasarile si privighetorile erau invidioase pe glasul tau duios.In ochii tai am vazut o noua lume si mi-am pus ca scop ca acea lume din privirea ta sa fie un infinit carusel de zambete,voi planta cu florile iubirii ca acea poteca pe care pasesti sa te aduca mai aproape de mine prin mirosul unei proaspete flori de vara.Am comis o crima am omorat singuratatea mea pentru tine iar pentru simplu fapt ca inima ta am despartit-o luand jumate din ea pentru mine sunt inchis.Sunt pe veci pedepsit sa iti impodobesc viata cu cuvinte dulci,sa ascund tristetea si amaraciunea departe si daca cineva le va gasi acea persoana cu siguranta nu va mai fi trista si dezamagita caci tot ce lasi in urma Tu se improspateaza cu picaturile de iubire care valseaza pe ritmul inimii mele.

Desi se insera si cerul se ascundea de fata ta care radia doar fericire am plecat trist.Trist caci ziua petrecuta cu tine nu era o vesnicie,dar sarutul tau de noapte buna mi-a soptit la inima"Asta este vesnicia".o clipa care a inghetat de dorinta mea o secunda suspendata de pendulul vesniciei.
Rasaritul ne prindea soarele staralucea iar pe fata ta picaturi de roua cadea erai asa de gingasa si de firava ca un simplu ghiocel armonios plin de mister si farmec.
M-am oprit in loc, numar picaturile de roua care cad pe fata ta imniresmata ca o petala de trandafir dar sunt confuz caci sunetul unei picaturi ma apropie de sufletul tau care tremurand rosteste"te iubesc" iar ochii tai privesc departe-n zare parca asteptand ceva.Ce sa fac??Te-am luat de mana si in genunchi ti-am promis ca toate picaturile de roua de pe fata pamantului le voi strange cu zambetul meu iar lacrimile mele pentru o secunda cand nu te voi mai privi le va inlocui.Zambetul meu va dainui vesnic si de fiecare data cand vei auzi sunetul duios al picaturilor de roua stranse de mine vei sti ca de pe culmile anilor iti voi sopti cat de mult te iubesc.
Jumatatea de inima pe care ti-am rapit-o a trebuit sa ti-o dau inapoi dar de data asta te-am pacalit ti-am dat toata inima mea caci am hotarat sa traiesc doar cu jumatatea ta de inima.Desi ar fi sa te vad de un milion de vesnicii tot nu m-as multumi caci fiecare zi pentru mine e provocare pentru iubirea pentru tine.Daca ieri am hotarat ca pe fiecare floare sa scriu juramantul meu pentru tine ca nu voi lasa nici urma de petala din lumea asta sa se ofileasca pentru dragutul meu puiut,azi va trebui sa ma chinui mai mult caci m-am hotarat sa tai fiecare foaie colorata de pe fata pamantului, in forma de inimioara si sa scriu Te iubesc ca apoi sa le pun in rucsac si sa le imprastii pe fiecare nor ca de fiecare data cand ploua si e furtuna si esti singura, inimile mele te vor inconjura iar cand vei citi vei stii ca te iubesc nespus.
Oare dragostea adevarata mai exista,sper ca tu sa fii pentru mine acea iubire pentru care merita sa mor sa ma sacrific doar pentru binele tau,si de ar fi sa nu existe macar m-as multumi cu minciuna ca tu nu mai iubit cu adevarat fiindca o parte din sufletul tau era la mine.Am fost egoist cand ti-am luat aproape totul de la tine.Ti-am furat zambetul ,ti-am ascuns timiditatea in sarutul meu pasional,am aruncat dezamagirea iar dragostea mea am inchis-o in camarutele inimii tale.Cheia e la tine tu poti sa deschizi oricand vrei usa si inima mea va pleca dar pe drum va lasa urme ca aducandu-ti aminte de mine sa stii pe unde sa te intorci.
Daca nu ma doresti spune-mi,daca ma urasti ceartama ca tin la tine,daca iti rostesc zi de zi ca te iubesc poti sa ma bati dar daca ma iubesti uita-te in ochii mei si plangi pentru dragostea noastra ca nu vom avea destul timp sa o desavarsim.Si o vesnicie e scurta pentru tine dar nici efemeritatea lumii nu imi poate lua sentimentele tale pentru tine.

No comments: