Ce inseamna pentru mine ISUS

Ce inseamna pentru mine ISUS sau religie.Sunt plictisit de atatea mesaje electorale religioase care atrag cat mai multi pentru cati mai
multi banii
nuu??Ce sa ma intereseze pe mine acestea.Imi traiesc viata sunt fericit.Fumnez,beau ,ma distrez si ma simt bine.dar daca Isus chiar se
intereaseaza de mine si ma intreaba intr-o seara cand sunt plictisit,parasit de toti prietenii,intristat si ingrijorat.Prietene,
ce lasi in urma ta daca mori.O casa,o masina 2 copii si o nevasta ??lasi averi si bogatii iar eu ma indrept catre nu stiu dar nu e bine
unde ma duc.Imi dedic eu viata pentru altii ca prin mine un suflet sa fie salvat plin de speranta intr-un paradis alaturi de Isus.
Imi fac eu timp zi de zi,nu ma uit la meci nu stau pe mess,nu vb cu amicii mei doar pentru a ajuta o batrana un copil sau pentru a sta cu un vagabond.
??Dar sunt plictisit de atata religie bani si predici si cuvinte frumoase nu ma intereseaza Dumnezeu atat cat ma simt bine si sunt fericit.
Totusi azi mi-a soptit ca al cauta pe Dumnezeu nu inseamna a ma duce la biserica sau a avea o religie.

Mi-a explicat ca totusi cinva se bucura pentru viata mea asa de monotona si ii place ce fac numele lui e satana
Dar cineva se intristeaza cand uit de el cand nu ajut pe nimeni si cand spun ca nu am timp pentru religie
si in lacrimi mi-a mai soptit ca sunt iertat si il fac cel mai fericit doar cand oamenilor le slujesc umil si plin de smerenie,in fiecare zi ma chinui sa imi gasesc
scopul in viata.
Am aflat ca scopul e in mana lui si mai multe le afli nu de aici ci cautandu-l pe Isus apoi am citit pe afisul de pe cer.
Lasa urme(Dragoste ,pace si oameni care sunt gata sa moara pentru tine) cand vei parasi acest taram.

No comments: