Multumire

Azi m-am trezit,fara sa ma gandesc la Isus am deschis mesul si iata ca am vazut in lista mea fel de fel de statusuri insa unul mi-a atras atentia.Era statusul lui Isus care zicea asa,”ACCEPTA-MA CA PRIETEN SI VEI AVEA VIATA VESNICA”

Nu l-am bagat in seama,nici El nu a insistat dar mesajul lui,asteptarea Sa in ciuda arogantei mele m-a facut sa imi aleg din aceasta zi ce e mai frumos.(binecuvantarile Sale).

Am observat ca de fiecare data cand ma instristam si aveam statusuri dezamagitoare El era acolo ma astepta sa fac un mic pas,bratele Sale ii erau mereu deschise insa viata traita in placeri si dorintele ascunse parca erau mai bune.El nu imi cerea mare lucru decat acela de a renunta la placerile trecatoare de aici in favoarea celor vesnice.Dar eram prea dedicat acestei lumi si altceva nu vedeam decat acele lucruri care ma ghidau in viata si ma facea om(spune-am eu).Eram trist ,vroaim si eu lucrurile ascunse ale acestei lumi descoperite,stiam ca exista ceva mult mai profund de atat insa credeam ca ce am facut pana acum a insemnat trairea pe pamant.Totusi in timp ce citeam statusul gandul meu sa indreptat catre aceasta taina: viata vesnica,Isus,Dumnezeu oare sa exista asa ceva si mie sa nu imi pese.Mai demult un tracator m-a abordat si mi-a spus ca daca Dumnezeu e mantuitorul meu personal pe langa viata vesnica voi avea mii de binecuvantari; nu prea am inteles si nici acum dar azi dimineata in timp ce meditam mi-am dat seama ca viata eu nu am trait-o in adevaratul sens al cuvantului,nu am impartasit-o si altora,am uitat de bucuria inocenta de copil care ma facea sa fiu mereu vesel fara a mai tine cont de gradul social,de prieteni cu care vorbeam vrute si nevrute,si oameni pentru care sa fiu gata sa ma pun in serviciul lor.

Am inceput sa vorbesc cu El,mi-a explciat ca stie tot ce are nevoie sufletul meu si ma poate vindeca de toata ranile fizice si spirituale,Am fost uimit sa observ ca ma cunostea absolut de bine iar pe langa lucrul acesta ma si intelegea perfect.Cu cat vorbeam mai mult cu El cu atat imi place si pe zi ce trece ii duc dorul,il descoper in orice chiar si in cele mai mici lucruri.Ii multumesc ca mi-a dat viata si ca pot trai liber plin de pace si uimit de atatea binecuvantari.

Pe langa minunile acestea, acum vorbesc cu oamenii,le explic de Isus.Ii ajut sa isi dea seama ca doar El le poate aduce zambetul, le poate arata scopul in viata si ii poate intelege.Zi de zi sa il cauti pe Isus e sfatul meu.

Iar de acum in colo statusul meu va fi:”Sunt iertat,primit, binecuvantat si liber”


Al tau cum e “sunt trist” ,”dezamagit“,”as vrea sa mor” sau altele mai rele de atat ??

Gandeste-te bine care e statusul tau ……………………………………………………..

Esti dispus sa renunti la viata efemera de aici in favoare celei vesnice ???si sa accepti statusul lui Dumnezeu ??ACCEPTA-MA CA PRIETEN SI VEI AVEA VIATA VESNICA”???????????


No comments: