Monolog Automotivant


“Esti urat ,esti cel mai de jos om,nu e bun de nimic!,nu stii nici sa iubesti!,stai si nu faci nimic toata ziua!,pe ce pui mana strici!,mirosi urat si nu mai spun ca nu poti nici sa socializezi cu nimeni!,esti tacut,fraier si timid!”.

Asta e vorba lumii dar a mea care e?

“Sunt ciudat stiu ,sunt diferit,unic am dreptul la o speranta ,pot sa visez,am talente ascunse pe care doar eu le stiu,sunt cine vreau eu sa fiu,…si in sufletul meu se nasc emotii,gesturi si trairi.Nu ma iau dupa nimeni,Dumnezeu m-a creat special,ma facut o persoana vie.Am curajul de a merge mai departe,am emotia unei dragoste in taina,Sunt puternic,Ganduri si trairi,personalitate puternica ce ma face sa ma ridic din orice.Nu sunt un nimeni de fapt, sunt Cineva,putini ma cunosc asa cum sunt eu ,un amestec ciudat de pasiune,emotie,infatuare si beatitudine invaluit de frica si timiditate.Si ce, nimeni nu ma stie in adevaratul sens,Sufletul meu e cel mai vesel,canta se minuneaza si uita de tot.Sunt unic sunt ceva care misca care gandeste si care se bucura.Nimeni nu are dreptul sa imi ia visele sa imi fure nadejdile si sa ma lege de minciuna si false sperante.Cu astea eu traiesc,in astea desfatarile mele iau nastere.Nimeni nu mai e asa, de aceea sunt Unic,sunt creatie Lui.Cine ma poate judeca in afara de El.Orice fac orice zic e doar o mica parca din stilul meu pe care nimeni nu are voie sa mil critice sau mil copie.

Sunt unic, de fapt stii ce nu ai dreptul sa imi spui tu mie cum sunt si ca arat urat sau ca nu-s bun la nimic,atata timp cat exist ma pot ridica si pot merge mai departe,pot sa fiu si optimist pot sa fiu si urat si frumos pot sa nu fac nimic si sa nu zic nimic dar pot si sa imi arat talentele sa rad, sa zambesc si sa vorbesc cu prietenii.Sunt cineva,sunt o mica parte din Univers ,pe mine Dumnezeu conteaza si ii pasa de mine chiar daca pe altii putin ii intereaseza de persoana mea.Eu sunt multumit si ma satisfac cu ce am cu putinul pe care il am.Dar nu pot sa descriu minunta iubirea pe care o simt fata de Dumnezeu fiindca stiu ca maretia lui conteaza pe mine.Nu sunt asa cum crede lumea ca sunt defat pot si asa sa fiu dar am puterea sa ma ridic fiindca nimeni nu e ca mine.Sunt unic doar prin felul in care gandesc ,vorbes si ma ridic din orice situatie.Stii ce de acum incolo ma enervez pe lume ii las sa vorbeasca orice si ii afund undeva in inima mea si incep sa ii urasc.De acum incolo imi pun capul la lucru si incep sa imi arat talentele darurile si felul meu de a fi impletit cu dragostea lui Dumnezu fiindca stiu ca am aceasta putere,sunt cineva.

Nu trebuie sa ma mai las sedus de lume,sunt unic,sunt cineva si am dreptul sa iubesc,sa sper .Sunt inchis in inima mea pentru ca mie frica sa imi daruiesc calitatile si talentele,pasiunile ,dorintele si toate lucrurile bune in lumea aceasta.Deci nu sunt asa cum lumea m-a descris doar inteleg lumea ca pe ceva meschin si gata sa distruga orice .Dar pentru Dumnezeu pentru El fac orice si nu mie frica sa imi deschid inima fiindca El ma creat asa de unic.

Sunt cineva sunt unic si am dreptul a ma ridica si de a fi cel mai fericit si optimist om din lume.

No comments: