Urme pe nisip

Intr-o noapte am avut un vis. Mergeam de-a lungul plajei impreuna cu Dumnezeu, iar pe cerul negru treceau fulgerator scene din viata mea.

Am observat ca pentru fiecare scena apareau doua perechi de urme in nisip, una care imi apartinea mie si una care ii apartinea lui Dumnezeu.

Cand ultima scena din viata mi-a trecut prin fata ochilor, m-am uitat inapoi la urmele din nisip. Era o singura pereche de urme. Am realizat ca acela fusese cel mai urat si cel mia trist moment din viata mea.

Acest lucru nu-mi dadea pace deloc, asa ca l-am intrebat pe Dumnezeu:

-Doamne, mi-ai spus cand am decis sa Te urmez, ca imi vei vorbi si vei fi alaturi de mine de-a lungul intregului drum. Dar am vazut ca in vremurile cele mai grele din viata mea, pe nisip se vedea o singura pereche de urme. Pur si simplu, nu inteleg de ce m-ai parasit tocmai cand aveam mai multa nevoie de Tine.

Domnul sopti :

-Scumpul meu copil , te iubesc si nu te voi parasi nicodata, absolut niodata in timpul incercarilor si greutatilor prin care treci. Atunci cand ai vazut o singura pereche de urme, inseamna ca te purtam in brate.

No comments: