Semnificatia zapezii

A venit prima zapada la mine in oras plina de prospetime si alb,calma si relaxanta.In bataia vantului fulgii si mici si mari se aseaza incet,incet formand un covor tesut de mana celui mai iscusit mester si acesta cred ca ar fi Dumnzeu.
De fiecare data cand tot orasul este acoperit in alb ma gandesc si imi aduc din nou aminte cum pe cruce Isus si-a dat viata pentru mine si a transformat totul in alb,a preschimbat sangele meu patat in cea mai pura si frumoasa culoare alba.
Desi nu am meritat totusi a fost darul Lui pentru mine,ca aceasta zapada care vine noaptea,se aseaza si aduce o bucurie pe care nu poti sa o descrii,e ceva inimaginabil de minunat.Iarna te apropii mai mult de Dumnezeu fara sa vrei.Ai sufletul mai bun si tot ce faci creezi doar prin daruire.

Daca zapada e asa de pura neatinsa de pacat si te face sa te inalti catre cerul cel de sus si sa te intrebi.”Doamne ce minunte sunt lucrarile Tale”!Pana si fulgi de zapada tu i-ai facut diferiti si minunati,iar zapada ai acoperit-o cu cea mai fina culoare,i-ai dat puritate ai mangaiat-o cu pace apoi ai modelat-o dupa caracterul Tau.
“Doamne ajuta-ma sa ma apropii mai mult de tine sa iti simt bunatatea ,sa ma acoperi cu pacea Ta cea buna.Daca iarna tu o tii in mana si fulgii ii presari de sus cu bucurie,dai vantul din hambarele prospetimii si acoperi de sus totul cu cerul tau albastru,incalzesti cu galbenul Tau soare,atunci si pe mine ma poti binecuvanta asa,ba chiar mult mai mult fiindca ma iubesti enorm si faci ca toate si totul sa imi aduca zambetul pe buze.
Dimineata ma racoresti cu minunatele tale cuvinte,imi gasesc placerea in pildele spuse si imi dau seama ca pe zi ce trece Te descopar.Imi redai zambetul pe buze si imi umpli sufletul gol si plictisit,mucegait de lumea asta cu bucurie,cu ardoarea de a mai trai inca o zi pentru a-ti descoperi minunata Ta dragoste.Sa ma ierti caci am facut greseli din cauza firii mele,desi voit sau nevoit imi pare rau si vreau ca iarna aceasta sa fiu fericit,plin de dragoste si sa imi aduc aminte ca odata te-ai nascut si ai murit chiar pentru mine.
Si Doamne daca ar fi sa mor ajuta-ma sa ma bucur macar o clipa ca te-am vazut si am stat fata in fata cu “bunatatea”Ta cea buna.
Dar Tu mi-ai pregatit un loc special,Ai stiut dinainte ca daca te voi asculta si voi face mereu ce zici voi avea parte de vesnice clipe de bucurie si de o nenumarata viata acolo sus.

1 comment:

Samuel poeta said...

Good afternoon! My name is Samuel, I live in Rio de Janeiro, Brazil. I really liked the saw on your blog and come back again here. I would like to make the invitation to visit my blog at poetic www.poemasdosamuel.blogspot.com

Vote in the poll and leave your comment. His presence is very important!

samuelpoeta@hotmail.com